perjantai 4. heinäkuuta 2014

Päivän väri

Moi pitkästä aikaa! Ajattelin tähän väliin naputella väriaiheisen minipostauksen. Mulla on aina ollut jokseenkin tiukka värisilmä eli oon vähän turhan tarkka yhdistellessäni värejä. Vanhemmiten olen tullut hieman värikkäämmäksi, mutta etenkin nuorempana kaksi väriä yhdessä oli ehdoton maksimi. Jos olin ennen mustavalkoinen, saatan nyt antaa periksi jopa mustapunavalkoiselle :) Tämä aihe pomppasi tänään mieleeni, kun kokoonnuimme tänään Tipin ja muutaman muun kaverin kanssa pitkästä aikaa. Selatessani päivällä otettuja kuvia, alkoi itseni näkeminen naurattaa. Sen verran oli taas sävy sävyyn tullut pukeuduttua ja asustettua. Tänään päivän värit olivat musta ja turkoosi.

Kuten kuvasta näkyy, tykkään selkeistä kuvioista ja kuosin ei tarvitse olla niin vakava. Olen tuota kangasta nähnyt lasten pipoissa, mutta kun sitä löysin, oli siitä saatava mekko. Onneksi äiti on näppärä ompelemaan ja suostuu toteuttamaan tyttären visioita :) Korvakorut ja rannekorut olen tehnyt itse eli kuvan ainoa valmiina ostettu tuote on rannekello. Tykkään kovasti kelloista ja jolleivat hyvät kellot olisi niin kalliita, olisi niitä varmaan kaikissa sateenkaaren väreissä. Pidän töissä aina kelloa, kotona en koskaan. Tunnen oloni jotenkin alastomaksi, jos lähden ilman kelloa liikkeelle, mutta kyllä selviän ilman kelloa kaupassa käynnistä :) Tuon kuvan kellon ostin viime vuonna itselleni synttärilahjaksi, kun halusin kokoelmiin turkoosin kellon. Kellot ja korut on mielestäni kiva keino piristää muuten hyvin mustanpuhuvaa pukeutumistani. Tai sitten korostaa tiettyjä värejä, jos päälle sattuu päätymään jotain värikkäämpää.
Värikästä viikonloppua!

p.s. Hieno huomata, että hyvät tyypit pysyy hyvinä tyyppeinä, vaikka tapaisi pitkänkin ajan jälkeen <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi! :)